Happy Face

Vaknade upp utvilad och med ett leende på läpparna.

Var så skönt, jag har haft ont i ryggen nu ett tag. Tror det är pga stolen här på jobbet. Den är nog inte den bästa känns det som.

Igår så köpte jag min kamera,, wiiiiiiieeee men kan ju inte påstå att jag förstår den. Men ska gå en kurs hos min fotograf, fick en snabbkurs igår av grannen hemma hos mamma. Tack Ragge för hjälpen.

På lördag är det som sagt bröllop så då vill jag veta lite om den, så att jag kan ta en massa fina bilder på min faster och hennes blivande man.

Hittade en skadad pippi utanför jobbet :-( han kan inte flyga, han flaxar utav bara helskotta men kommer ingenstans



Ha en fin dag
Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0