Friday all day long

Jobbar till 15 idag, sen ska jag möta upp Vanessa på Lilla gatan i Solna, hon ska tatuera sig och jag ska kolla på tatueringar då jag vill kladda över mina tassar!.. Måste också prata med Rickard om han kanske kan freestyla lite.

Torsdagssyssla = Middag med Vanessa o Gino på Vanessas nyfxade balkong. Så trevligt så <3



Okej, jag har seriöst blivit finnbombaderad dem senaste dagarna. Kanske är konstigt att skriva om, men så som jag ser ut i fejjan har jag inte gjort sen jag var 14 år. Har ni något tips? Vanessa sa att jag skulle ta sån där handsprit för det torkar ut, så det gjorde jag igår. Men kan ju inte påstå att dem är putsväck. När ska huden bara bli slät och fin egentligen?

Dags för frukost


IMORGON ÄR DET MIN FASTERS STORA DAG <3 <3 <3 <3.... LÄNGTAR!!!


Kommentarer
Postat av: jan banan

Dags att fylla på frimärks-samlingen eller!??? ;)

2011-07-12 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0