Fredag 1 Juli och det....

... regnar, hur otippat var det? Eller jag tycker det är rätt så typiskt faktiskt. Men ryktena säger sol imorgon sen ska det i princip regna 3 veckor framöver.
Får se hur det håller i sig då, det får gärna regna mellan 8-16 mån-fre, sen vill jag ha en stor SOL kl 16:05 när jag går ut från arbetet.

Tvättade igår till förbannelse och när jag väl skulle ta ut den sista tvätten så har maskinen lagt av eller den har inte centifrugerat eller vad det nu heter. Så tvätten i princip badade, lika roligt varje gång. Så det var bara att vrida ut allt och sen torktumla i 2 timmar. Skiten var fortfarande inte torrt, så det var bara att ta hem och hänga upp lite överallt..

Cissi o Lisa kom över igår vid 18,30 tiden med avocadosallad från Rosabella, mmm så gott. Orkade inte arrangera någon middag igår så det passade perfekt. Sallad, kaffe o muffins och lite kortspel och en massa prat. Så mysigt så..








Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka snyggingar ;)



Trevlig helg, hoppas vi ses snart igen!

KRAM

2011-07-01 @ 12:53:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0