25 JULI 2011

Då var det lön igen, trevligt med lite pengar in. Även om det mesta går ut igen illa kvickt.

Har ni haft en bra helg?
Min har varit kanon. Nu är jag dock tillbaks på jobbet

Själv har jag ju hållit hus i Hälsingland och bara myst, mitt ute i intet har jag varit. Plockat en massa kantareller



Kan bli en god paj eller nåt kanske, mor min har som uppgift att rensa dem idag.

Jag glömde min NYA fina kamera hemma innan jag åkte och det var ju attans surt för det är så vackert där uppe. Men kommer att åka dit många mer ggr så får ta med mig den då.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska gå, inte skoj alls att komma tillbaka efter nästa en hel veckas ledighet.

Ha en fin dag <3 <3






Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är väl det som kallas semester ;)

Nice!



Gott med kantareller ;P

2011-07-25 @ 10:14:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0