Söndag 9 jan

Idag fyller bror 29 år, grattis grattis...

Som jag skrev tidigare hade jag o mor köpt en present till honom som jag iNTE skulle bli glad över, men han blev det.. Detta skall han göra i sommar.

Jag är så höjdrädd så jag skulle aldrig göra detta, känns ju helt fel..

 

Mor min är inte den bästa att ta bild på haha hon gör alltid någon konstig min, men igår så fick vi till det..

Min VACKRA mor <3 <3 <3



Då börjar den så kallade söndags ångesten eller jag kan tycka att den börjar lördag natt när jag går o lägger mig. Vad ska jag hitt på för skoj? Jag skulle vilja shoppa haha men det har jag inte pengar till, men lite fönstershopping kanske.

Det är underbart väder ute, solen skiner, det är 2+ grader och skita halt. Så det är jobbigt att gå, men att stå stilla i en skog och se Stella hoppa omkring är super mysigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0