Ny soffa

Har funderat länge på att skaffa en ny soffa, inte för att ekonomin räcker till för tillfället, men ååå så mysigt med ny.

Har hittat en som verkar helt underbar.

Jag skulle dock inte vilja ha denna färg. Idag har jag bruna soffor och det är vad jag trivs mest med då jag har rätt så mörka natur färger i hemma <3 så en ljus soffa är inget för mig.

 

Denna kostar 17990 kr, vet inte om det är superdyrt för en soffa eller inte? Någon som vet?

Mått L 362 B 164/206 H 46/84

Någon som ni vet som är intresserade av 2 st Mio Soffor i VÄLDIGT bra skick




Kommentarer
Postat av: Sofie

gumman de är ganska dyrt!

Kolla där ja köpte min soffa, där finns de liknande för ca 10.000-12.000

soffcenter hette de i alla fall!

2011-01-26 @ 12:18:26
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det är ganska dyrt. Jag har köpt en ny hit som är samma mått för 9990:-.

Mio och Europa-möbler (em) har bra priser men även höga. Fast 17000 är överpris! Puss

2011-01-26 @ 19:34:48
URL: http://Hannaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0