Long time no see

Dålig uppdatering på denna blogg tycker jag :-)

Hela förra veckan var det jobb
Hann med middag med Cissi & Lisa <3, red 2 ggr och sen blev det helg..

Efter jobbet på fredagen så åkte jag till Cicci på fika då hon ska bort på en 10 veckors resa, så hon hade avskedsfika.. Sen blev det middag hos mor, en sväng till stan för att möta upp Mickan o Aki och sen hem till sängen.

I lördags blev det utgång med tjejerna, men först var jag o Cici hos Mickan o fixa håret, tyvärr har jag inga bilder därifrån men har andra :-)

Söndagen blev lite hetsig för mig
*vaknade vid 11,
*skulle hinna med lång promenad med Stella,
*födelsedagsfika hos Cici kl 14
*hinna köpa present till med Helena till Cici..
*fika hos Maria o Johan
*handla bandage åt Stellas tass
*Laga mat till mig o Mickan

Sist med inte minst vid 21 tiden så kom jag till soffan för min söndags mys.. Kollade på film (Blood Diamond)
Bra film tycker jag, men lite äcklig!!!

Veckans planer

Måndag: Jobba, möte med SEB kl 16, mys med Sofie <3
Tisdag: Jobba, tvätta, Stallet
Onsdag: Jobba, FREE TIME?
Torsdag: Jobba, Stallet
Fredag: Jobba, mys med mamsi?





Dags att sätta igång nu så jag inte blir sen till jobbet, ha en bra måndag!!!!

 

<3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan inget annat än att hålla med ;)

2011-01-31 @ 12:41:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Men vad fina bilder... haha.

Ja, tycker fan du bokar på lite för mycket om dagarna.

2011-01-31 @ 17:59:07
Postat av: Eva Beauchamp

helena...det är inte OK att slicka på tårtan..

2011-01-31 @ 19:18:54
Postat av: Helena

Haha jo, tänk om den inte e god då? Då slösar man ju en bit i onödan, jag e bara sparsam ;-p

2011-02-01 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0