HM spring

Bring it..
Stor HM fan som jag är, tycker deras kläder är super faktiskt.. SÅ när HM´s vårkataolg kom så beställde jag lite. Idag fick jag ett sms om att kläderna hade kommit :-) super roligt.

Mycket kläder blir det and i LOVE it <3


En söt liten kofta med ett par svarta leggings

Svarta leggings med en beige topp

Gröna leggings med beigt linne



LÅNG sommarklänning, finns det något skönare?

Blev 2 st partyklänningar <3




Sist men inte minst en jumpsuit, en skrynklig sådan. Får ta fram strykjärnet eller låna av mor <3


Jag är super nöjd med allt, tack HM för era fina kläder!!!

Idag har jag lärt mig super mycket på jobbet, det går så mycket smidigare när jag sitter vid en egen data och får jobba på än att bara sitta bredvid o kolla. Så nu flyter allt på för det mesta, eller självklart har jag fortfarande frågor men det känns bra..

Efter jobbet åkte jag hem till mamsi för att hämta Stella, hon får vara där när jag jobbar. Är lite närme att åka till mamma på lunchen än att åka hem till mig.

Sen åkte jag o Elin till stallet så hon kunde gå med sin häst.


Jag tog en bild på sötnosen, ser ut som han står i fängelse haha. Inte den bästa bilden på Maestro kanske


Min lilla 4 åriga medryttarhäst <3 <3

TACK för alla lampsvar, tror att jag har bestämt mig för 3:an, hoppas den inte ser för fjuttig ut bara.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Fina kläder...visst inte att du var medryttare oxå..

2011-01-11 @ 07:39:55
Postat av: Madeleine (jag själv)

Jo jag har ju blivit det. Han står i samma stall. Medryttare e kanske fel ord men jag rider på honom 2 ggr i veckan. Han e ett busfrö :-)

2011-01-11 @ 08:08:55
Postat av: Eva Beauchamp

Jag skulle ha köpt ett strykjärn i julklapp..

2011-01-11 @ 09:49:12
Postat av: Madeleine (jag själv)

Nej jag lånar ditt istället :-)

2011-01-11 @ 12:31:09
Postat av: Cissi

Snyggt, du skulle köpt ett paket svarta strumpor också ;)



Du har mail...

Kram!

2011-01-11 @ 14:45:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lulu

Men är det en privathäst eller ridskolans? Annars måste det bli dyrt att både rida lektion och vara medryttare...Lycka till ikväll...får verkligen hoppas att det går bättre för mig ikväll:-)

2011-01-11 @ 17:39:26
Postat av: Madeleine (jag själv)

Det är en privat häst men betalar inget. Hjälper han som äger den då han inte hinner med allt. För mig o Gordon gick det super :-) hur gick det för dig Lulu.

2011-01-11 @ 23:15:01
Postat av: Madeleine (jag själv)

Cissi vad menar du? Hehe. Jag kollar mailen <3

2011-01-11 @ 23:16:03
Postat av: Lulu

Jaha men vilken tur du har att hitta en häst i samma stall som du får rida "gratis" :-) Jo igår gick det bättre..hade en annan häst..kan beror på det oxå..men den jag red förra tisdagen är duktig den med..den hade kanske en dålig dag..man kan skylla på det ivarjefall så känns det bättre!

2011-01-12 @ 07:13:53
Postat av: Anonym

Partyklänningarna ...wooooooooow på dig:)

2011-01-12 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0