2 skal blev det



Fina va :-) dessa hittade jag på www.mirabling.se det var Sofie www.lovelymissme.blogg.se som tipsade mig. Thanks honey <3

Idag har mamma varit hos mig och hjälpt mig att städa, helt underbart fint är det hos mig nu <3 det luktar gott, det är rent och det är nybäddat. Kan det bli bättre? JO det kunde det om jag hade haft en tvätt tid, så det är kvar.

Kom precis in efter en promenad med Stella, vi gick vår skogsväg som vanligt men den här gången var det skumt folk där.. Det är väldigt mörkt i den där skogen så jag brukar vara själv om jag säger så, men efter att ha traskat en bit så stannar stella upp o morrar, jag är snabb och kopllar henne eftersom jag inte såg det hos såg, men när jag kollade lite längre fram så såg jag 2 personer som INTE gick i spåret, de gick upp i skogen utan hund. Jag blir skita rädd men går lugnt så att dem inte ser att jag är rädd. Jag håller Stella kopplad nära mig om dem skulle komma fram men det gjorde dem inte. Så sista biten sprang jag i hög snö. Tack gode gud för att jag har mitt hjärta Stella <3.. Personerna var förmodligen lika rädda som mig, men ändå...

Nu är Helena här, så nu är det MYS som gäller..

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0