Nöjd

Så satans nöjd med hoppträningen igår, Gordon var en riktig stjärna <3

Jag har dock väldigt svårt för att sova på nätterna och det stör mig som attans, jag kan tänka mig att det är för att jag snart skall få domen om jobbet igen. Då jag bara sitter vikarie för tillfälligt så förlängs jag månad för månad och snart är det ju dags igen. Så det är nog den största delen för att jag ligger och är orolig vid nattetid.

Igår fick jag tillbaka mitt däck från Toyota och det säger att det inte är punka på det hmm men däcket var platt när jag kom ut till garaget i fredags tänkte jag. De trodde att någon hade busat med mig, om jag ser dig som busade med min bil så göm dig :-)

Idag ska jag träffa Cissi på en liten solning, kanske hinner med en fika också? <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut, det är bara att säga en tid och en plats så kommer jag ;)



KRAM

2011-02-16 @ 11:37:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0