Rehab?

14 dagars festande har gjort sitt vill jag lova. Jag är slut som människa & behöver mer semester. Har tagit en massa bilder men kommer inte att sätta ut alla.. 
Bjuder på dem "dagens" bilder jag har



 

Mer bilder kommer senare.

Jag är super trött och ont i kropp o själ haha nej jag mår bra psykiskt. Ont i kroppen har jag dock, är ju som att ligga o sova på träbänkar på hotellet. Sängarna är stenhårda.

 

Annars har jag haft det underbart. Super GOD mat som alltid i Turkiet, bra fest och trevligt sällskap.

 

Blev inte mycket shopping för min del iår. Köpte en tröja till mams, lite sjalar/halsdukar till hösten + 5 st piké tröjor till mig själv.

 

Nej dags att runda av den här kvällejn och komma i säng i tid för en gångs skull, den här tiden brukade jag sova siesta så förmodligen vaknar jag väl om 2 timmar och är redo för utgång <3 haha.

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Väkommen hem sakna



KRAM!

2011-08-29 @ 07:52:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

Fina bilder...<3 puss

2011-08-29 @ 08:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0