Onsdag = back at work

Eftersom jag var ledig igår och hade en fotografering att göra så blev det endast ett inlägg :-) Inte för att jag är någon super skrivare annars, men om jag sitter på jobbet så kan det ju bli mer än vanligt.

Fotografering gick bra, har lite ont i kroppen efter alla konstiga poser. Men det blir nog bra sen på bild ska du se <3 bilderna kommer jag nog inte få se förrän en vecka eller 2, beror sig lite på hur mycket Milla har att göra. Men jag tog lite egna, endast på sminket dåra.





Idag är min älskade snutt med mig på jobbet, har saknat henne så oerhört mycket dem senaste dagarna. Jag har haft en massa att göra så min mamma (mormor) har ställt upp och det är jag väldigt tacksam över, men vill ju vara med min hund hela tiden. Min bästa <3 <3

Imorgon är jag ledig igen, för då ska alla hästar hem. Kan bli en evighetsdag känner jag.. Men så är det att jaga hästar i en hage :-)
Jag hoppas och ber att Pärlan inte kommer att strula imorgon för då spyr jag rent utsagt, då hoppas jag att någon snor henne eller nåt..

Bjuder på en dagens, lite freeky kroppshållning där.


Ha en underbar dag
Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Snygging...<3

2011-08-03 @ 18:55:25
Postat av: Cissi

VACKER :D

2011-08-07 @ 00:19:16
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0