Tillbaka och sjuk som F-N

Hej allesammans.

2 veckor sen jag visade mig här på bloggen..
Jag har haft det super bra..

Solat
Badat
Sovit
Ätit
Festat

Helt UNDERBART.....

MEN jag har blivit kalas sjuk, de kom de sista dagarna när jag var där. Blev tokförkyld och resan hem gjorde inte saken bättre.. Så nu trycker jag i mig alla slags mediciner så att jag blir frisk, vill bara må BRA...
Vill rida, vill umgås med vänner, pussa på deras barn m.m.....











Ser ni mitt hår på sista bilden. Mickan hade med sig en magisk maskin hahah, sån måste jag köööpa....
Ska kolla upp priset på den och sen så köper jag den, klockren!!!!

NU måste jag äta lite men skriver mer senare....
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh vad skönt, jag vill också åka till värmen ;)

2010-09-06 @ 12:17:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad e det för tång?? jag vill oxå ha!!!!!

2010-09-06 @ 19:57:10
Postat av: Rebecca

vad e det för tång?? jag vill oxå ha!!!

2010-09-06 @ 19:58:08
Postat av: Madeleine (jag själv)

Heheh jag kommer inte ihåg vad den heter, men meddelar dig så fort jag vet :-)

2010-09-06 @ 22:09:49
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0