Summeringen..

... av helgen låter så här.

Fredags blev det utgång med Aki och Maria (födelsedagsbarnen) vi var på The Bedroom (ego). Inte det bästa stället direkt men det fick duga haha.

Jag & Aki


Maria och hennes pojk


Lördagen blev en väldigt lugn dag.
Sov väl till 12 kanske, tittade på en film hemma i soffan och bara mös i min ensamhet.
Efter ett tag så åkte jag till mor min på en liten fika och för att sen invänta middagen. Men innan middagen hann jag åka till Pish på en snabbvisit där det var fullt hus.
Cici, Kenta, Oliwer och Kentas dotter
Hanna och Emma
Sandra och Kalle
Linda och så lilla jag då.
Vid 19 tiden rörde jag mig tillbaks till mor för maten började bli klar. Blev grillade biff med potatis och goda såser.

Senare på kvällen åkte jag till faster samt kusinerna för att träffa upp de för lite spel. De hade varit på grönan hela dagen + ätit mat inne i stan. Så jag åkte dit vid 22 tiden..

Här kommer lite bilder från i fredags när jag umgicks med Cissi och Linn. Bilderna är tagna från Cissis blogg.
cissileandersson.blogg.se







Idag har jag varit på fika hos Stellas pojkvän eller ena pojkvän Exxen.



De lekte och busade i 3 timmar så nu är hon helt slut. De hade dragkamp och Stella förlorade varje gång, ni skulle ha hört hennes irritation skall när hon inte fick som hon ville.

Nu sitter jag hos mamma och funderar på vad jag ska göra. Middag hos mor? Middag hos Hanna? hmm vad blir det tro?!

Ha en trevlig söndag

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0