Söndagen den 26 sept

Och jag har fortfarande inte fått pengar.
Kommer förmodligen itne få det heller känns det som, fyy säger jag bara. Att leva så här är inte min grej, börjar få lite smått panik.
Inte för att jag är världens shopaholic, men det är jobbigt när det ens inte finns pengar till mat aaaahhhhhhhhhh blir galen.

Hur som helst så börjar det väldigt kallt ute tycker inte det är helt OK. Vill ha kvar sommaren, fy vad jag längtar till nästa sommar.

Lite bilder från morgon promenaden

Hittade en bild bland alla mina bilder och tänker på hur orättvist livet är ibland. En massa ljus till kära Nana som gick bort i feb. SAKNAR DIG fina <3



Nu måste jag skynda mig.

<3 <3 <3 <3

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0