Nervös

Snart ska jag gå och sova för att vakna upp och gå på intervju.
Tänk om jag får det, tänk om jag inte får det. Så alla ni som läser, håll era tummar kl13 imorgon är ni snälla <3

Idag är det torsdag och det var ridning på schemat men jag hoppade över den pga min avramling i tisdags, min rygg o arm är inte riktigt 100 idag. Så skulle förmodligen bara blivit värre, men jag var där och kolla i allafall + att jag köpte träns, sadelgjord, padd + martingal från Elin för ett super duper bra pris. Så nu ska Gordon bli snygg till tävlingen. Det är bara en vecka kvar och det gör mig också nervös, mycket som händer nu. Men det kommer att gå bra, vi ska gå in och hoppa felfritt.

Vad har jag mer gjort idag?, hmm jag och min bror tog en sväng på förmiddagen. Vi åkte till Bromma Blocks och kollade, var inget speciellt att se tycker jag. Vi gick in på en sport & vildamarks affär som heter XXL, där hittade jag en spikmatta för 199 kr. Jag var på god väg för att köpa den men när jag kom fram till kassorna så kände jag NEJ, världens kö och vad ska jag ha en spikmatta till?!.
Så kom tomhänt därifrån, lika bra kanske.

Dåligt med bilder på bloggen nuförtiden, måste bättra mig igen. Men telsladden är hos mor min, måste nog sno tillbaka den snart tror jag.

Så vad gör ni i helgen? Min helg blir väldigt lugn, middag hos mamma imorgon tror jag och lördag kanske det blir en olearys, någon som är sugen?

<3 <3 <3 <3 <3

Drar in lite bilder då



KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller tummarna, det vet du ;)



Trevlg helg!

Kram

2010-10-01 @ 09:09:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

jag håller också så knogarna vitnar..

2010-10-01 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0