Natti natt

Dags att sova snart.
Imorgon har jag promenad date med Sofie <3

Så vad har jag gjort idag?
Vaknade vid 10 imorse faktiskt, skönt att få sova lite. Som vanligt vaknar jag med jordens huvudvärk eftersom jag biter ihop mina käkar när jag sover.
Ut på promenad med Stella för att sen göra mig iordning och möta upp vänner i centrum.

Jag, Helena, Cici och hennes underbara son åt pp foodcorten i centrum, kort därefter kom Hanna och hennes fina Emma. Gick runt och kollade lite men bestämde oss snabbt för en kopp kaffe och en liten bulle MUMS.

Vi satt och pratade bra länge, så vid klockan 16 var det dags att åka hem till snuttan som hade fått vara själv i 4 timmar. Mammas älskling, inte för att hon lider men det gör jag.

Så hem till snuttis för att sen gå på en promenad i rask fart.

Vid 18 tiden blev det mat hos mamma, sen åkte jag hem, bytte om till stallkläder och begav mig mot stallet.
Hoppningen gick helt ok, bättre än förväntat tycker jag eftersom jag inte känner hästen så attans bra än. Vi hoppade omhoppningssvängar (måste träna inför tävlingen som e om 2 veckor)
Var en fotograf där idag och fotade oss, undra om det är några bilder vi kommer att få se? Det märker vi ju om inte annat. Så fort jag får tag på de så åker dem ut på bloggen om dem e bra vill säga.

Nu är det Natti Natti för min del <3

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0