Kan inte få in bilder

i datan hemifrån så idag blir det inga bilder.

Igår hade vi mysfika i stallet innan ridningen. Hoppningen gick sådär, tycker att det är svårt att förstå sig på Gordon när han har sina hyss för sig. Men vi ska nog lära känna varandra tror jag.
Hoppas vi hittar varann innan tävlingen, första tävlingen är den 10 okt och den andra är 24 oktober.

Idag steg jag upp och åkte direkt till stallet.. Har kollat löshoppning och så har jag ridit på Titus.

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att min tvätt ska bli torr så jag kan sortera in den i garderoben. Även om det är det tråkigaste som finns + hitta alla likadana strumpor så måste det ju göras.

Jag har ändrat lite här hemma i mitt vardagsrum, bytt ut allt det röda mot lila. Super fint blev det. Kommer som sagt att sätta ut bilder sen.

Snart kommer Helena och snyltar mat haha, vid 19 kommer Cissi för att hämta sina blommor och förhoppningsvis så stannar hon för att kolla på IDOL.

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var trevligt, som alltid och TACk för blommorna!!!

Kram Cissi

2010-09-16 @ 11:45:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0