Då var det fredag.

Torsdagen och fredagen har jag spenderat mycket tid med Cissi och hennes Linn. Super duper trevligt har det varit..

I torsdags så blev det lunch och glass hemma hos Cissi i väsby.

Stella hittade självklart en boll som som hon snabbt roffade åt sig.



Efter lunchen och fikat så lekte jag och Linn med gegga haha eller vad det nu heter. Eller det var väl mer jag som lekte kanske :-)



När klockan blev 15 var det dags att hämta hem Elias från skolan, så blev en liten promenad dit.



Efter detta så var det dags för mig att börja röra mig hemåt. Åkte förbi Sthlmridsport för att köpa vita ridbyxor som jag måste ha på tävlingen. Köpte ett par super snygga kingsland. ME LOVE! Nu hittar jag dock ingen bild på dem, men får sätta på mig mina egna och fota.

Efter det så åkte jag till mor min och satte mig framför datan för att söka fler jobb. Sökte väl en 2 st igår tror jag, lite segt är det. Men hoppas att någon nappar snart, för att gå hemma är så satans TRÅKIGT.

Ridningen började kl:19. Jag fick stallets dressyrhäst Goodman. Han är verkligen super fin i dressyren, jag hade dock en sjuhelskottas träningsvärk så rida var inte det roligaste igår. Fick en rejäl kramp i vänster galoppen så det var bara att hoppa av haha.
Sen så gick det lite bättre efter ett tag.

Efter stallet så åkte jag och Cicci och lämnade Mitra och plockade upp Stella hos mormor. Sen var det dags att åka hem titta TV dricka te och sova. Skulle upp tidigt imorse för att hjälpa Cicci och Sara med hoppningen. Det gick super.



Ikväll blir det en liten utgång för att fira Aki (som fyller 26) och Maria (som fyller 25).

Ha en trevlig fredagskväll..
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0