20100916

Hoppas det går vägen nu, det kändes väldigt bra. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!

Jag har ju shoppat lite och gjort om lite hemma, här kommer bilderna.

Jag har tidigare haft röda detaljer i mitt vardagsrum, nu är det utbytt mot LILA! Höstens färg <3





Handlade lite grejer till mig själv också.
Hunter Stövlar, har ju tjatat ett tag om dem nu





Ett par nya fina vita ridbyxor som jag ska ha när jag tävlar.



Behövde en ny foundation och eftersom jag är kär i ID sminket så blev det en sådan. DYRT men BRA!



Hittade en tajt snygg jeansskjorta på Gina som jag bara blev kär i så den slank ner den med



Jaha då är kl 12:13 och jag har inget att göra som vanligt.
Äta lunch kanske? Men vart? Äta ute blir ju så dyrt hela tiden men jag orkar inte laga mat.. Så what to do?

Ikväll är det ridning på schemat igen, tror vi ska ha markarbete och jag har Goodman. Herregud säger jag bara håll i mig själv.

Håll tummarna för mig hela nästa vecka är ni snälla för då får jag svar!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Ser riktigt fint ut..:-)

2010-09-16 @ 12:46:42
Postat av: Cissi

Håller tummarna!!!

Det kommer gå bra,d et känner jag på mig ;)



Trevlg lunchdate du hade med oss va?!



Det dyrt att äta ute men ibland får man unna sig det och du ser ju inte ut att ha något problem med ekonomin haha Skoja!!



Ses på onsdag, om inte innan...

Kram

2010-09-16 @ 14:17:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0