Eller inte...

Det brukar vara lön idag, men jag får ingen lön.. Jag vill ha lön, jag vill ha pengar så jag kan leva som vanligt nu. Behöver ett jobb o det är nu nu nu...

Idag vid 10 tiden så ringde Cissi mig och behövde skjuts till stan till ögonakuten, hon har sett väldigt suddigt på höger öga i 10 dagar nu. Så självklart kör jag in henne, det blev ett 3 timmars besök och vi har nu fått reda på att hon har sår på horhinnan som Cissi så fint sa det haha, men det ska vara hornhinnan :-)
Efter vårt besök i stan så blev det lunch, avocadosallad från Bellarosa. Cissi snäll som hon är bjöd på det, tusen tack för maten..
Vi brummade hem till Stella och åt hos mig, sen var det dags för Cissi att åka hem efter hennes lilla kille fyller 6 år idag, Grattis till Elias.

Jag gick ut en sväng med Stella och sen blev det liggläge i soffan ett tag innan jag skulle plocka upp Elin i Sollentuna kl 18.30. Efter våra ärenden var klara så blev det middag hos mig med Elin o Cicci.

Nu sitter jag i soffan efter ha kollat på Hollywood fruar och jag tycker inte om den nya damen, uscha! Verkligen en DIVA...

Nu ropar sängen på mig, sov så gott

<3 <3 <3 <3

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0