Tar aldrig slut

Snön bara faller och faller ner från himmelen, men det är väldigt vackert och vitt ute. Stella älskar det, jag älskar det. Om jag nu har rätt kläder på mig!!!

Jag vill ha en ny telefon ju. Alla går o beställer Iphone 4 och säger att den e så bra bla bla, men har oxå hört tvärtom. Att den är väldigt dålig och att folk kan hacka sig in i den? Fattar ingenting, gör ni?? Problemet är att jag har "precis" fått mitt abonnemang, så måste köpa telefonen cash. Det verkar väldigt jobbigt och dyrt. /200 hittade jag den för på elgiganten och då var den till o med låst för telenor. Är väl bättre att köpa en som inte är låst?

Jag vill ha en vit

Nu ska jag ut i snön med Stella

 

<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0