Brain blocked...

Det står helt still i mitt huvud, vet inte hur jag ska göra. Är inte van vid detta och det känns annorlunda, undra om det blir bra?! Får väl hoppas på det, annars måste jag ta tag i saker och ting snarast.

Ikväll är det träning på min bästa.


Det är den enda gången jag kan tjäna mig fri som en fågel. Inga konstigheter alls, vi är bara bäst.

Imorgon är det dressyr clinic på schemat, ska bli kul att se vad det bjuds på då. På torsdag är det ännu en ridlektion, skänt att få träna lite och bara komma bort från allt tycker jag.

Jag längtar så mycket till solen så att jag storknar, vill ha sol, bad, mat och bara vara. Lite tjat om det nu kanske, ska ni resa någonstans i vinter?
Själv vill jag lite överallt, jag vill tillbaks till Dubai o Miami. Det är dem första länderna jag tänker på. HOPPAS att jag kommer iväg någon gång nästa år..

Har ni börja köpa julklappar än? Det har inte jag och har ingen aning om vad jag ska köpa heller..

Ha en underbar tisdag i solen <3






Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är det som har hänt?!? :S



Ingen resa bokat men drömma kostar inget så det gör jag/vi MASSOR ;)



Kram!!!

2010-11-16 @ 14:55:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Känns knasigt på jobbfronten. Men ringer dig sen istället...

2010-11-16 @ 15:19:21
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Lulu

Vad tråkigt med jobbet nu när du har fått tag på ett:-(

2010-11-17 @ 07:28:08
Postat av: Cissi

VA!? Det som verkade så bra :(

Ring mig också ;)

KRAM!!!!

2010-11-17 @ 14:41:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0