Hej

Tillbaks på jobbet efter en hel del ledighet. Nu jobbar jag bara en vecka till här sen så är det slut på detta. Jag kommer att jobba extra på cafe Våfflan i Sigtuna + Toyota (hos mamma)

Vad har ni gjort dessa lediga dagar?


Detta har jag gjort:

Det har varit mycket stallet vill jag lova. Då Cicci har varit borta så har jag haft hand om hennes hästar. Så har ridit varje dag och det har ju varit kanon väder så det har varit super skönt.


I fredags var jag, Mitra, Elin och min bror på Olearys för att lite middag och blev kvar där fram till stängning.


I lördags så blev det grillning hos bror med Mitra & Elin, Elin fick oxå ta en sväng med bror min på hojen och det verkade hon nöjd över. Gick väl en aningen för fort om jag inte minns fel haha. 


I söndags var jag och Mitra på hopp tävling i Märsta hela dagen för att hjälpa Eva (vår tränare) med henne häst. Hon hoppade 1,10 och 1,20. Hon gick 0 i 1,10 och i 1,20 fick hon 2 nedslag.




Igår kväll när jag kom hem så mötte jag Ellie för en liten promenad. Och vad hittade vi på vägen?


 

FYYYY FAN säger jag bara. Jag hoppade högt och har drömt mardrömmar om detta lilla kryp.


Idag på förmiddagen har jag städat lite hemma och hann med 3 maskiner med tvätt. Jag bokade upp mig imorgon med i tvättstugan så jag hinner tvätta ALLT. Så skönt att ha allt rent. Även om jag säkerligen måste tvätta igen om några dagar.


Ha en super fin dag i det super fina vädret..







KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Lulu

Usch för ormar!! Jag har redan börjat att titta efter dom men som tur var inte hittat någon ännu..

2010-05-18 @ 07:19:49
Postat av: Cissi

Usch vilken läskig orm, den syns knapp i gruset :(



Vi ses ikväll, hoppas på lite sol så kanske vi kan sitta ute?!



Kram

2010-05-19 @ 11:37:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Helen

Att du ens lägger upp en sån äcklig bild...=(

Har såååååååån fobi för ormar!

2010-05-19 @ 20:46:44
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0