Vilken helg!

Jag är helt slut i min lilla kropp.

Fredags: Jag köpte hem ett bioljud system eller vad det heter. Så bror min installerade det, så nu kan man kolla på film med jätte hög volym :-)
Senare på kvällen så lagade bror mat till mig & Mitra, det blev Fläskfilé, potatis och en massa goda såser. Till efterrätt blev det chips och godis framför TV:n. Självklart så tittade vi på Lets Dance och Solsidan. Mycket bra fredags underhållning.
Sen var det faktiskt godnatt eftersom jag & Mitra skulle upp tidigt och åka till Botkyrka för att kolla på hoppningen i Allsvenskan. 

Lördag: Klockan ringer 07,15 (vilket skämt) haha men det var bara att kliva upp. Klädde på oss och gick till bilen, mer avancerat än så blev det inte. 
När vi väl var på plats så var det Bengts första tur ut, han gick 0 i 1 m klassen och hamnade på 9:e plats. Cissi och Ellie blev tyvärr inte placerade.
När de var klara med första klassen så var det 4&½ timme tills laget skulle sättas igång. Sollentuna (vi) hade bara 3 lagmedlemmar, det funkar att vara 3 st men det vore bättre med 4 st. Så jag ställde upp för laget. Åkte till ridskolan i FULL fart och hämtade en häst (Cissis Häst). Titus förstod ingenting när vi slängde in han i transporten och alla hans grejer för att sen åka bil i 40 min tillbaks till Botkyrka. 

Här är en bild på Titus i stan en sommar. Hahah han hamnade lite fel!

 

Jag har inte tävlat sen år 2000, då hoppade jag en liten skit ponny på 80 cm hinder. Nu slängde jag mig upp på denna bjässe och skulle hoppa bana på 1,10, HERREGUD. Han kändes super fint på framhoppningen och allt gick super när jag kom in på banan FÖRUTOM att jag ramla av. FASINGEN, det var så bra. Tappade stigbygeln och körde järnet ändå, så då gick det åt helskotta haha. Så idag är jag mörbultad men så blir det ibland.
Så det blev en lång dag, upp kl:7 och kom hem kl:19,30. Duschade och åkte till Cissi för att kolla in melodifestivalen. VA FAN kom igen svenska folket, hur kan ni rösta fram en liten 16 åring till att representera Sverige? Vill ni att vi ska komma sist varje år?

Söndag: Promenade efter promenader. Jag och Ellie var ute på en 2 timmar i skogen efter en 12 timmars lång sömn i natt, så skönt så..
Vad har ni gjort i helgen? :-)



Självklart så var Stella oxå med, men hon var helt galen så hann inte få någon bild på henne haha..



Ha nu en härlig söndag

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0