Torsdag 20100311

Om exakt 2 veckor & 6 dagar så sitter jag på planet till New York med Corinne & Lina. Helt underbart!
Vi kommer att ha så roligt och vad vi ska äta gott, festa mycket, shoppa järnet.


Här kommer lite bilder från igår.


 

 



 

Lisa & Cissi kom över på middag, det serverades Tacos, det går alltid ner. Sen vart det kaffe och en massa mys i soffan.

Vid 20,30 så började de röra sig hemåt och då tog jag en sväng med Stella innan greys började. Vi gick min vanliga runda och mötte massa hundar, Stella var super duktig. Gjorde ingenting åt någon.
När jag nästan var hemma så möter jag en östermalms kärring och hennes små cocker spaniels.
Stella är lika duktig som vanligt och går fot med mig, MEN ena cocker spanieln skällde till och då svarar Stella på det. Då öppnar tant fan munnen och frågar vad det är för fel på min hund? Varför hon skäller och morrar.
Jag sa att det kan bero på att hon är osäker + att hon har svar på tal. Så om din hund inte skulle börja skällt så skulle inte Stella fortsatt. Men hon ger sig inte, hon säger att Stella är dum i huvudet och att hon är otränad m.m. Om DU visste hur mycket jag har tränat med henne tänkte jag för mig själv.
Till slut så tog jag inte mer. Så vart fly förbannad, exakt vad jag sa tänker jag inte nämna. Men hon tog sina hundar och gick. Tur för henne kärring FAN.



Så var det med det....


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas du sa något i stil med att om hon inte håller käften så släpper du hunden på henne och hennes bjäbb hundar..

2010-03-11 @ 17:04:40
Postat av: Cissi

Fina bilder hihi

Det var trevligt, hoppas vi ses snart igen :)



Trevlig helg!

Kram

2010-03-12 @ 08:15:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Annelie: det var milt sagt! Jag var skogstokig. Så jag hoppas att jag inte möter henne igen, för då kommer jag att skämmas.! haha

2010-03-12 @ 11:47:18
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Annelie

Inte skämmas.. Stella har inte gjort något fel om hon svarar på en bög hund. Hon kärring ska skämmas som skäller ut dig för hennes hunds misstag!

2010-03-13 @ 00:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0