Tisdag

Då var det tisdag idag och jag känner mig rätt så pigg tycker jag. Solen skiner och värmer.


Idag har jag lämnat återbud på ridningen då jag fortfarande har ont från i lördags. Så det blir till att städa hemma, mamma kommer du förbi och hämtar din oxfilé?

Kanske kan ta en trasa och hjälpa mig lite haha... Eller?


Som det ser ut nu så blir det ännu en turkey resa i sommar.

Jag
Mickan
Jeanette
Mitra
Elin
Diana
Lina


Kan bli riktigt bra tror jag!


Har ni några semesterplaner? Om 2 veckor är det New York, satan i gatan vad det ska bli kul.



KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul!!!

Jag hoppas på en varm svensk sommar i år ;)

2010-03-17 @ 10:37:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0