Sömntuta..

Fy vad jag sover, jag slocknar 22,00 varje dag och går upp 06,45, det är 8 tim och 45 min. SÅ SKÖNT!


För någon vecka sen så köpte jag 2 par nya tygskor till sommaren, det är ett måste i min garderob, tyvärr så kan jag inte ge er någon bild eftersom min mob har fuckat upp sig som vanligt. Det står bara sätt in simkort, skita skoj..
Så måste åka till elgiganten och fixa det där. När de nu öppnar.


Idag var jag inne på HM.se och var tvungen att köpa denna gulliga klänning, den kostar 49 kr.

Idag ska jag rida (hoppa). På söndag ska jag hoppa Porana på seriehoppning så jag hinner träna lite inför hemmatävlingen den 11 april.


KRAM

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skrev lite om det i mitt inlägg igår...DU ÄR FF UNG hihi Behöver sova mycket ;)



Trevlig helg!

Kram

2010-03-19 @ 07:40:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0