Så där ja...

Då var det inte lång tid kvar, ca:22 timmar kvar tills jag lyfter från marken. TJIHOOOOO NY here i come. Kommer att bli galet, ska handla så mycket roliga saker, självklart ska jag äta och festa också hehe om jag har tid med det. Jo det är klart jag har!!


Ikväll blir det ridning och sen hem för att packa det sista, det här med packningen är inte skoj, vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Vädret kan verkligen skifta där borta. Läste att det skulle vara 19 grader och sol på torsdag och 21 grader och en stro sol på fredag, KANON säger jag bara.. Hoppas bara att det håller i sig.


Ska försöka att skriva något när jag är i NY, men om jag inte gör det så hörs vi när jag kommer hem den 6 april.


TODELS!!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig resa!!!!!!

Ses den 7:de och då vill jag veta allt och se massor av bilder :)



VAR RÄDD OM DIG!



Kram!

2010-03-30 @ 20:27:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0