God morgon

Idag ska jag på arbetsintervju. Tänker inte säga vart. Det får bli en överraskning vid senare tillfälle.
Så passade faktiskt på att ta en dagens bild idag. Det var ett tag sen tänkte jag.





Igår åkte jag till stallet på eftermiddagen och red på min lilla Calle, han kändes super fin. Även om fortfarande bara skrittar så är han så mjuk och fin.
Det kom även en ny häst igår, en stor valack på 170cm. Så vi får se vad han går för, vi ska han på prov i 3 månader.
Igår hade jag Porana och det gick bättre än vad det har gått de andra ggr, så jag är rätt så nöjd. Börjar förstå mig på henne mer och mer.


Efter intervjun idag ska jag nog till stallet och skritta Calle igen, sen ska jag träffa underbara Jeanette. Ååå vad jag har saknat min twin sister.


Kram

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande :)

Lycka till, jag håller tummarna det vet du!!!

Håll mig uppdaterad om hur det gick sen.



Kram

2010-03-03 @ 14:44:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0