Begravning

Det är så hemskt att gå på begravningar, även om det känns bättre efteråt för att den här klumpen försvinner som man har haft sittandes i halsen och magen. Den 26 mars kl:15,00 så är det begravning.
Hennes annons var med i DN i lördags. Jag köpte tidningen igår då de hade några ex kvar.
Jag såg att det skulle vara i Silverdalskapellet och OJ vad jag fick ont, det var där min pappa begravdes. det är jätte vackert där men kommer att bli en jobbig dag att gå tillbaks dit efter 4 års tid.


Nathalie "Nanna" Lengström


19851123 - 20100221



Vi kommer att vara hos dig hela tiden vännen.



Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

hej, har du någon aning om vem jag är? jag känner nömligen igen dig så himla mycket men kan inte placera dig..? hur känner du cicci förresten, kan det vara den vägen?



amanda

2010-03-15 @ 18:40:16
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Amanda aka Amzie

hej, har du någon aning om vem jag är? jag känner nömligen igen dig så himla mycket men kan inte placera dig..? hur känner du cicci förresten, kan det vara den vägen?



amanda

2010-03-15 @ 18:40:58
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Madeleine jag själv

Hej vilken Cissi menar du. Känner några stycken :-)

2010-03-16 @ 10:51:14
Postat av: Mimi

Hej gumman, läste om Nanna.

Beklagar sorgen gumman...så hemskt att behöva förlora en nära vän!

Kramis

2010-03-22 @ 04:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0