Sun is shining...

Jag är fortfarande facinerad över att vi har haft ett sådant underbart väder här i Sthlm. Det har gått en månad och har inte regnet en enda gång.
Jag åker till Gotland på torsdag och tydligen så ska det regna där hela helgen, smällar man får ta. Kan ju inte alltid ha bra väder på sthlmsveckan, men vem vet, kanske ändrar sig lite!?...

Igår efter jobbet så plockade jag upp Becka vid Ulriksdal station och Aki hämtade jag hemma i Kista. Det bjöds på tacos hemma hos mig på baksidan. Pish slog en pling och kom över hon med, så mysigt när mina vänner kommer till mig. LOVE IT.....
Pish hade med sig sin underbara son Oliver, han e så go lill killen..



Min bebis visade vad hon kunde göra för ett taco chips...



(bilder lånade av Rebecca, www.beckajansson.blogg.se)

Vi satt och pratade i ett i 6 timmar om inte mer. Var så skönt att bara vara och prata om the pass. Vi förlorade vår vän i februari så det blev en massa prat om fina Nanna <3



Men vi kom väl fram till att det inte ska gå 6 månader till utan att vi ses. Vi får boka upp en gång i månaden då vi träffas på middag <3



Ha en underbar dag alla..

KRAM

M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0