Lill lördag!!

Varför kallas onsdagar lill lördag? Har aldrig förstått det, något som någon har kommit på så har alla bara fortsatt med det..

Sitter och kollar på hemnet på villor utanför Stockholm, blir nästan arg när jag ser priserna på husen. Inte för att det är fina för fem öre men att du/jag/vi/någon kan köpa en 10 rums villa för 900,000 så kan du nog ta och renovera upp det för en 200,000, då får du lite nya o fräscha saker i alla fall.

Igår så blev det heldag med Cicci. Jag åkte från jobbet vid 13,30 tiden för att plocka upp henne, sen bar det av mot beijer för att löpa lite färg. Efter det så gick vi en promenad med Stella så att hon fick kissa och busa av sig lite innan jag skulle till stallet. Vid 15-16 tiden så åkte vi till stallet så att jag kunde rida. FYY vad jobbigt det är ibland, svettades som en gris (men det är värmen som gör det) :-)....

Efter stallet så åkte vi till mor min för att plocka upp Stella, sen blev det thaimat från helenelund (BÄSTA) har ni ätit där? Annars rekommenderar jag det varmt.

Thaimaten togs med hem till mig så att vi kunde sitta på uteplatsen. Efter maten så kom Ellie ner på en fika, det serverades kaffe o bulle...
Sen var det dags att gå av sig all mat och det var fan viktigt, kändes som att jag rullade fram. Så vi tog ett varv runt Kärrdal för att sen kunna trycka i oss ännu mer, Nej det gjorde vi faktiskt inte.
Ciccis mamma kom o plockade upp henne så att jag itne behövde ta mig ut o köra för att sen loosa min parkeringsplats, de håller på att renovera i garagen IGEN, så det är krig när man kommer hem....

Vid 21 så började det en film på 3:an som jag fastnade vid, CLOSER heter den! Helt OK tycker jag men ibland var den lite väl konstig att förstå. Den hoppade väldigt mycket i tiden åt alla olika håll och kanter.



Idag är det exakt 20 dagar kvar tills min semester börjar.........

KRAM

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0