Hoppningen

gick kanon igår tycker jag. Titus var en stjärna som vanligt och hoppade fint fint <3

Efter ridningen åkte jag ner till Bockholmen för att hälsa på Ronnie o hans tjej, vilka båtar den där mannen har. Jag är väl inte allt för intresserad men Björne var haha, så de stod och tjata en stund.

Här kommer en bild på båten, vet inte om jag skulle sätta mig i din helt ärligt. Har lite väl mycket respekt för vatten. Båten kan ju slå runt herregud..



När vi väl var klara där så åkte jag till mor min och min Camilla från Tyskland har kommit hem till Sverige för sitt årliga besök. Ååå vad jag tycker om henne, tycker det är så roligt när hon kommer. Så vi satt och snacka en massa över en kopp kaffe på baksidan. LOVELY!

Dags att jobba nu då, tors o fre kvar sen är det äntligen helg....

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

hua...ser ju livsfarlig ut..

2010-07-15 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0