Gotland imorgon....

Imorgon åker jag till Gotland med Mickis, Vanessa åker imorgon på morgonen så vi tar planet som går kl 17.. Så jag jobbar idag och hela dagen imorgon sen bär det av mot bromma.
Ät lite nervös dock då jag hatar dessa små propeller plan, de är hemska. Blir ju inte bättre av att jag läser på aftonbladet att det var nära att 2 plan kolliderade igår uppe i luften, hallå ser ni inte varann eller?

Igår fick jag jordens fläskläpp av min hund, hon busade en hel del och hade sitt koppel i munnen, hon hoppade upp på mig och slog in kopplet i läppen på mig så att den sprack lite. Nästan bra att den sprack så att det gick hål annars skulle jag har fått en sådan där snygg sexig blodblåsa haha. FINT!!!

Kl är 9 och då öppnar vi våra telefoner här på jobbet så dags att jobba nu.

Ha en underbar dag (hörde att det skulle bli 30 grader idag) vad tror vi om det?

KRAM

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0