Fick hem..

lite kläder som jag har beställt från HM.

Beställde hem den där långa lila randiga klänningen från HM som alla verkar ha, jag tycker jag är lång (168cm) men klänningen släppas efter mig som ett släp haha. Hur lång ska man vara för att kunna använda den? Ska jag sy upp den mån tro!?

Shorts (som var super för stora, men sköna)


Sen så blev det en byxdress, den har jag dock inte provat än ska väl göra det idag kanske..



+ klänningen som var super lång...



Vad har ni gjort i helgen?

Själv så har jag tagit det rätt så lugnt tycker jag. Måste orka med nästa helg då vi kör ALL IN på Gotland.

I fredags så åt jag middag hos mor min och sen bar det av till badberget med Lina, Clara, Björne, Jennie m.m.. Självklart så var hundarna oxå med...



I lördags så åkte jag, bror & Björne till IKEA för att titta på en ny sängstomme till mig. Efter lite velande så köpte jag i alla fall en vit av märket Hemnes.



Så inatt sov jag kanon efter jag hade gjort fint, men det tog ett tag innan det blev fint.
Vad jag än köper på Ikea så är det alltid något som saknas, så när vi kom hem i lördags och skulle bygga ihop den lilla sängen så fanns det inte skruvar och ingen mittbalk med. JAHA, jag hade redan vänt upp o ned på hela mitt sovrum så jag lämnade allt lite surt o åkte hem till mamma.
På söndagen så åkte jag & Lina tillbaks till IKEA för att hämta det som fattades, så nu är allt på plats. Tack Lina ännu en gång för din hjälp. <3

Så nu är mitt sovrum fint fint....

På lördag kvällen så åkte jag till Mickan i Vallentuna dom hade finbesök av Ulle. Vi fixade oss där och sen åkte mot stan. Jag var super trött så blev inte så långvarit för min del.

Dags att jobba i nu kanske, på torsdag blir det GOTLAND.. Längtar!!!!!

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0