.......

Jobba i 6 veckor och sen blir det turklandet.. Vad gör jag sen då? Vad ska jag hitta på i höst?.. Någon som har ett förslag? Någon som har ett jobb till mig?

Gud vad jag saknar mitt hjärta Stella. Jag har varit ifrån henne i 1&½ dag och det är hemskt. Eftersom jag jobbar så hänger hon med min mamma. Men jag känner mig så elak då jag inte riktigt umgås med bebisen, ska bli ändring på det. Vill gå långa promenader och bara mysa men hon orkar ju inte i den här värmen. Men en sak är ju att vi badar varje dag i sjön och det älskar hon..

Vill göra så mycket saker men pengarna räcker inte till... Varför ska alltid pengar vara ett problem för?



Kommentarer
Postat av: Cissi

Puh, det ska bli spännande att höra ikväll hur det går för dig på jobb-fronten...



Kul att du skrivit lite inlägg, har saknat det!

Kram

2010-07-08 @ 15:56:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0