Jävla skit

Igår efter jobbet gick det mesta åt helskotta och likaså imorse, jag blir galen. Inte konstigt att jag bryter ihop efter en stund.

Igår när vi skulle sätta ihop hela köket för att kolla så att allt passar så bad jag mamma att åka och köpa ett 40 cm skåp från IKEA. Jätte snällt verkligen.

Men skiten var använt. Finns ju en anledning till att folk lämnar tillbaks sina produkter. Nu var det här första gången det hände mig, lite irritation blev det. Men det som jag mest stör mig på är att jag måste åka hela vägen till Ikea igen och byta.

Spegeln som jag köpte på Bauhaus för mycket pengar var skadad, en liten bit nere i hörnet så det får sitta faktiskt. Orkar inte byta.

Hände andra tråkiga saker igår som jag inte orkar ta nu.

Imorse så starta inte Pärlan, då bröt jag ihop som ett litet barn. Jag kände att det var droppen, så jag körde mamma till hennes jobb då jag behöver en bil idag på eftermiddagen. När jag väl var framme så pratade jag med verkstaden där och frågade vad som var felet, antingen batteriet eller en säkring. Så förhoppningsvis så är det så. Bror och jag ska kolla på lunchen.

När jag skulle åka tillbaks till mitt egna jobb så var det någon som hade krockat och det orsakade ju 1000 meters köer överallt. Som tur var så var det inte allt för tjockt när jag åkte norrut så det var skönt, annars skulle jag förmodligen ha brutit ihop där med.

Hoppas detta blir en bra dag trots allt strul.

Här ser ni lite av det nya köket


Hade inget att göra så tog lite bilder


 

KRAM på er alla

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint det blir men jobbigt med alla resor fram och tillbaka :(

Hoppas du får en bättre dag idag och trevlig helg!Kram Vännen! :)

2010-01-15 @ 07:33:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0