Inte en blund

Inatt har jag sovit väldigt dåligt. Förstår inte varför, för jag var så trött igår kväll.


Jag är en människa som hatar att vakna till en väckarklocka. På veckorna går det an eftersom jag ska upp till jobbet, men att ställa klockan på helgerna är INTE ok. Den har stått på kl:09,00 varje morgon. Jag vet att det inte är allt för tidigt, men att bara vakna till en ringande sak gör mig galen.


I fredags tog jag en semesterdag för att köra järnet i lägenheten. Jag tycker att vi får mycket gjort när vi är där, men sen när man kommer dit dagen efter så känns det som det inte har hänt någonting alls.


Men de som kommer dit som inte har varit där på 1 månad ser en STOR förändring.


Nu behöver jag bara en tapet kille och en elektriker så är vardagsrum och kök klart.


Kort och gott så har jag varit i lgh hela helgen.

En bild på min snuttis imorse när hon låg och mös i sängen.


 

KRAM på er.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktiga ni är som kämpar på, tur att du får hjälp!

Nu får du inte flytta på mååååånga år för då blir du inte poppis hihi



Kram!

2010-01-27 @ 10:29:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0