God morgon

Fredag idag och det är helt underbart, har blivit en riktig mjukstart. Kommer att bli jobbigt att jobba en hel vecka nästa vecka.


Nästa vecka ska jag iväg på en hemlis, ni kommer att få veta mer sen när jag vet mer, Förhoppningsvis så kommer allt att gå min väg. Ni får hålla tummarna.


Idag efter jobbet vet jag inte om jag hinner åka till lgh, jag skulle vilja det och börja sätta igång med köket. Jag ska i alla fall åka och kolla på tapet vid 17.


Igår gick det år HELVETE på ridningen. Jag var trött, hästen var stark och sprang bara. Blir galen, men nästa vecka så har jag förhoppningsvis fått nya krafter och bytt tyglar, då ska det nog gå vägen.


Kram på er

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tatuering? ;)

2010-01-08 @ 10:09:22
Postat av: Cissi

Full fart på dig, trevlig helg ;)

Kram!

2010-01-08 @ 10:50:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0