FAN!

Igår när jag kom till stallet så ser jag på tavlan att min häst (Calle) är halt, SUCK!
Inte bra alls eftersom vi har full träning inför tävlingarna i vår. Den 8 februari åker jag med honom till kliniken så får vi se vad de säger. Hoppas det bara är en liten skada. Men hur som helst så kommer han att behöva vila i 6 veckor om inte mer.
Jag pratade med Anna (ridläraren) igår och frågade vem jag skulle rida eftersom vi har hoppning på torsdag och det finns ju inte så många hästar att hänga i julgranen (inte hopp hästar i alla fall), så jag kommer nog att låna Cissis häst Titus. Han är en pingla och hoppar allt.
Eftersom jag bara tänkte på Calle igår så gick den vanliga ridningen åt helskotta, jag satt mest och åkte med tycker jag. Får väl ta tag i saken nästa vecka då det är hoppning.


I natt har jag sovit dåligt, det har varit kallt och Stella har krånglat. Hoppas på en bättre skönhetssömn natten som kommer.

Idag måste jag till lgh och fortsätta där jag avsluta sist. Förhoppningsvis så kan Danne och Johan komma förbi idag och visa mig lite grejer som jag behöver hjälp med. Ska ringa de senare idag.

Idag fyller Cecilia 25 år, GRATTIS till dig min bästa vän. Saknar dig som attans, men vi ses på söndag.


Dags för frukost nu


KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0