Alla har ploppat eller ska ploppa.

Det är så många av mina vänner som är gravida eller som redan fått bebbe. Många är kanske att ta i, men några stycken.

Tina har sin son Liam
Maria har sin son Leon
Hanna har sin underbara Emma
Elin har sin son Samuel
Cici väntar barn
Annelie väntar barn
Leonie väntar barn


Undra vem som är näst på tur?
Alla är och kommer att bli underbara mammor.
Vill du ha barn? Jag vill självklart ha en bebbe, men det ska vara perfekt innan jag ens tänker i de banorna.


Direkt efter jobbet igår så åkte jag, Stella och min bror (medtvingad) till stallet. Jag behövde gå en liten promenad med Titus. Så jag fick 2 saker gjorda i en smäll eftersom Stella också behövde gå på promenad.


När jag var klar där så åkte jag hem och lagade lite mat till mig och bror, sen gick jag ner till min underbara Hanna för att mysa lite. Egentligen hade jag inte orken men det var mysigt när jag väl var där. Så det är bra Hanna, bara att tvinga dit mig hihih..


Någon som har ett jobb liggandes till mig?


Emma




Kram på er..

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

U know it hun'.

Du vet vad man säger, I många fall går det snabbare än du kan ana ;-)

Sjysst bild förresten, haha!

Love <3

2010-01-26 @ 10:57:25
URL: http://hannaberglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0