2010-01-21

Hallå Hej!!

Igår var en dag då jag skulle hitta kakel och det gjorde jag, men skiten hade utgått. Hur kul är det? Hmm så jag hoppas verkligen att jag hittar ett liknande.
Eller egentligen hittade jag 2 st olika, men ena kostade 1800 kr kvm, det var och ta i tycker jag.
Hur som helst så åkte jag och mor vidare till elgiganten sen. Köpte en TV som jag ska ha i sovrummet, blev en 32 tums LG LCD, kostade 4400 kr. Helt OK pris (tror jag?).


Till middag blev det thai mat från Helenelund, dem har den bästa thai maten. Hade pratat med Ellie tidigare och hon var ensam hemma, hennes man är i Argentina, så jag gled över dit med Mitra. Senare så kom Cissi och Elin för de ville kolla på lgh. Sist Elin var där så var det när jag hade rivit allt, så hon var rätt så överraskad över att det var så fint som det var.


Mitra ska vara hundvakt i helgen så vi åkte för att hämta hunden, en Fransk Bulldog vid namn Knut. HAHAH skelögd och hur gullig som helst.


Frukost time nu, ha en lovely dag


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du också får en bra dag!!!

KRAM

2010-01-21 @ 09:55:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kommer vid varje inbjudning=) Love ya!

2010-01-21 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0