2010-01-07

7 dagar har gått av det nya året, hur känns det? För mig känns det helt ok hittills. Har haft en hel del att göra dessa dagar då jag har varit ledig. Har varit i lägenheten så mycket som möjligt, sen har det varit en massa ridning på schemat. Men det är skönt att röra på sig hela tiden.


Lägenheten: Taket i köket/hallen är nästan på plats, är väl en timmes arbete kvar ungefär. Kommer att bli kanon. I helgen hoppas jag på att kunna börja med köket, det har väl jag sagt varje helg men jag vill verkligen få upp det nu. Väggarna i vardagsrummet är så gott som klara för att jag ska kunna måla och sätta upp tapet. Har dock inte hittat någon tapet än men ska försöka hinna kolla ikväll eller imorgon.


Planer:

Torsdag 7/1 – Rida kl:21
Fredag 8/1 – Jobba + lgh
Lördag 9/1 – Lgh + kalas hos bror (han fyller 28 år)
Söndag 10/1 – Lgh
Måndag 11/1 – Lgh
Tisdag 12/1 – Rida
Onsdag 13/1 – Lgh
Torsdag 14/1 – Rida
Fredag 15/1 – Tjejmiddag hos Jara
Lördag 16/1 – 1 års kalas för Samuel
Söndag 17/1 – Lgh

Roligt va? Lägenheten och ridningen tar all min tid. Så är det när man flyttar..

Jag ska verkligen försöka träffa min Hanna & Emma, har saknat er så otroligt mycket. Så en myskväll med er ska jag få in.

Idag åker bästa Mickis till Thailand, lite elakt av henne att inte ta med mig. Eller hur? Nä skojar lite med dig bara. Ha det så underbart skönt och köp en souvenir till mig. .

Jag har aldrig varit i Thailand och efter tsunamin så känner jag inget super behov av det heller, jag har en så pass stor respekt för vatten så jag vågar nästan inte åka. Alla säger att en tsunami inte kan komma igen inom 10 år eller vad det nu är, men det kan den säkert göra. Jag är rädd för vatten och så är det bara.




Snart helg igen, HÅLL UT.



KRAM

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

och när ska vi hinna ses då? ;) Kram!

2010-01-07 @ 12:49:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: hanna

Det låter bra! saknar dig me som faen

2010-01-07 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0