2010-01-02

Varför är jag så dålig på att skriva när det är lediga dagar? Då kan jag tycka att jag skulle skriva ännu mer, men kollade på mina vänners bloggar, de har inte skrivit något alls hehe.

Ska snart iväg på hoppkurs, det är en hoppkurs som pågår i 3 dagar och den startar idag kl:13.30
Vi hade maskeradhoppning i december och jag hoppade självklart min Calle, det var 80 cm hinder så det var ingen höjd direkt, men jag tappade stigbyglarna så det var väldigt snett över alla hinder.





Ni som inte har sett bilderna på FB så är mitt sovrum klart i lgh. Lovely....





Nu är det bara resten kvar och det är en hel del vill jag lova, men det kommer nog gå fort (hoppas jag)

Jag har fått sån elak rethosta, så jag måste ta mig till något apotek och köpa hostmedicin. Det kommer ju självklart alltid på natten när man lägger sig ner. Så inatt har jag inte fått mycket sömn. Så hoppas på att hitta en dunder kur..

Ha en super mysig lördag så hörs vi imorgon.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

God Fortsättning på 2010 :)

Kram!!!

2010-01-07 @ 10:02:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0