HUR KUNDE DU??????????

Hur kunde du göra så här mot henne? Mot hennes familj, vänner, nära och kära.
Hon var en ung kvinna som inte kunde försvara sig själv. Jag har så mycket hat i mig för att du gjorde detta. Du är så feg att du tar en annan människas liv och sen tar slut på ditt eget då ingen någonsin kommer att få veta den 100% sanningen, hur kan du göra så? Jag hoppas du led in i det sista och att du kommer att brinna i …………..


Till kära Nathalie, du var så fin, så vacker, ditt leende och din underbara dans. När kommer vi att få se den igen. Du kommer att få en underbar plats i himmelen för att du är en sådan fin ängel. Du måste hälsa min pappa att jag älskar honom och säg att han ska skydda dig resten av ditt liv i himmelen.


Vackra ängeln Nathalie 19851128 - 20100222


Vila i frid



Kommentarer
Postat av: sophia

Vila I Frid

2010-02-24 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0