Zumba

Jag har en granne som dansar Zumba på morgonen.  Nu börjar ju hon i och för sog vid 9 tiden, så det är inte super tidigt MEN kan vara lite irriterande att höra det varje morgon..

Igår var jag på ams på morgonen med Mitra, sen bar det av mot Cici. Vilket snökaos det var igår och kommer förmodligen att fortsätta idag med?

Plogarna hade ens inte börjat med motorvägen och klockan var 11, hmm.. Halt som attans!!

 

Cici och jag åt lunch och bara mös och pratade skit <3 Love you
Nordin


Sötaste killen i hela stan, se upp tjejer när den här mannen ska ut på stan <3



På kvällen blev det stallet och Sting skötte sig utmärkt, han hoppade kanon. Jag ska rida honom ganska mycket över julen så han håller igång. De andra hästarna får vila men inte han, han är ny på stallet och vi har ingen erfarenhet av att han står så länge..

Idag blir det sista julshoppingen, har brorsan kvar som sagt! Så hoppas på att hitta något bra

<3 <3 <3 <3 <3

Men först ut med Stella (stella o hennes sovkompis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0