Städlördag!

Jag brukar alltid städa på söndagar, men nu blev det idag istället. Allt luktar gott och allt är rent.. Partylite ljusen är tända så det doftar mango/mandarin i hela lgh <3

Igår blev det middag hos mor med familjen, sen åkte jag ner till Olearys för att möta upp Lina www.anilatac.blogg.se med lillesyster Clara och Lollo. Jag körde så blev ingen sprit för min del, men fick i mig 2 cola light och en kaffe haha jag höll mig vaken tills dem stängde i alla fall. Är ändå ganska roligt att vara där eftersom jag alltid träffar gamla kompisar från skoltiden.. Det nya hänget i Sollentuna :-)

Som jag har skrivit i tidigare inlägg så älskar jag partylite produkter, här är några av de jag har hemma..



Det är dyrt men det är det värt, för de här sakerna kan du inte hitta på stan.

Vad tycker du om, stora eller små klappar? Jag har mest köpt små i år....



Nu ska jag duscha sen ska jag nog åka till mor min, Stella är där och jag saknar henne <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0