Söndagen innan julafton

Nu är det inte många dagar kvar till julafton.
Hur ser eran julafton ut? har ni något ni alltid gör varje år?

Jag åker alltid till kyrkogården varje julafton för att hälsa på farfar, mormor och pappa <3

Idag åkte jag och mamma iväg för att handla julgran


Visst är den fin.

Självklart så sitter tomtarna under granen

Jag handlade ett par nya täckbyxor, skit snygga. Jag efterlyser dock mina bruna täckbyxor, så om någon har sett dem, säg TILL tack!!

 

Efter att ha pyntat granen och haft en shopping dag med mor min i Stinsen så begav jag mog mot Ica Maxi för att handla lite. Funderade på middag och kom fram lite snabbt till att det blir lövbiffs gryta.. Första gången jag gjorde den och blev inte allt för dumt, det kan Cicci intyga haha.

 

Nu ligger vi i soffan och tittar på film jag o Cicci, Stella ligger självklart med Cicci.. Hon dissar alltid mig när Cicci är här


Cicci låtsas sover as usual <3


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

men hur ligger hon knäpp vovven...?

2010-12-20 @ 20:55:07
Postat av: Madeleine (jag själv)

På rygg :-)

2010-12-20 @ 21:35:42
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag sover kanske på riktigt! Haha... Maten var mycket god! :)

2010-12-23 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0