SlappSöndag

Då var det söndag igen, ångest dagen som jag kallar den. Men har ingen spec ångest då jag inte jobbar.. Men söndagar är ändå söndagar..

I fredags var det kalas för mig o min kusin hemma hos min faster i Häselby. God mat och super sällskap, kan det bli bättre?
Fick några presenter också, tusen tack för dem.
Fick ett presentkort på HM av Svenne o Maggan så på lördagen så åkte jag till HM för att hitta en fin tröja till Helenas 25 års kalas..

299 för denna tröja, fanns i svart och grå/beige. Super fin i mina ögon <3
Fanns lite pengar kvar på kortet + att jag hade en 50 kr check, så jag fick med mig 2 st stickade koftor också, inte den bästa bilden kanske. Nej jag har inte gråtit, hade varit ute i kylan och ögonen rann :-)

Medans jag tog ego bilder så låg Stella i sin bebis säng, hehe förstår inte hur hon kommer ner i den.


Sen var det dags för födelsedags kalas för muppen (Helena) <3.. Hon hade gjort super god mat och var en toppen värdinna. Det var frågesporter och lekar i alla former. Jag skulle blåsa en ballong tills den small, var lite nervös faktiskt. Trodde att det skulle göra ont, men det gjorde det inte. Vibrerade till i läpparna när den small..



Men jag vann i alla fall, för Nathalie vågade inte riktigt hehe...

Helena fick super fina presenter av alla som hon kommer att ha stor nytta av, hoppas du blev nöjd med allt <3

Just nu sitter jag i soffan i min, ja vad tror ni? (ONEPIECE) Och inväntar Cicci o Johanna, vi ska ha mys söndag med lite film, lussebullar o te.
Ha en super söndag och klä på er om ni går ut!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken söt tröja (klänning?)!



Jag skulle ALDRIG blåsa upp ballongen haha (har ju ballongforbi, trots att jag blivit bättre sen jag fick barn så tar jag helst inte i dom uppblåsta)

2010-12-13 @ 08:48:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Jag tror det är tröja faktiskt, lite kort för att vara klänning :-)

Nej var inte så skoj, men jag skulle vinna så det var bara att blåsa hehe

2010-12-13 @ 10:02:17
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0